25 de setembre 2008

Solo pasos adelante


Saturada de esperar para no hacer nada, de que los textos tomen vida propia y desaparezcan. Un mundo de ideas y sinrazones me envuelve para derivarme hacía un punto etéreo en el espacio. Sin mapas que me guíen ni chocolates demasiado espesos que me retengan. La ausencia de posos en la taza me llevan a pensar que ya no tengo futuro, se ha desvanecido entre mi querida niebla. No quedan números que adivinar ni cartas a las que dar la vuelta, solo pasos adelante en la lluvia de este otoño gris.


13 comentaris:

  1. pasos adelante, muy bien!
    y de vez en cuando un salto bien fuerte en algún que otro charco salpique a quien salpique!!

    besotes!

    ResponElimina
  2. Sigue pisando fuerte, abriendote camino entre la niebla. Y alguien aparecerá con una taza caliente en la mano y una conversación que ofrecerte.

    ResponElimina
  3. Que a les tasses no hi hagi pòsit no vol dir que no tinguis futur, sinó que ningú no te'l podrà predir perquè no el tens escrit, així que pots fer tot el que vulguis! ;)

    La pluja de tardor serveis per netejar els pensaments grisos que ens vénen en canviar el temps...

    Somriures!

    ResponElimina
  4. Caminar a través de la boira de vegades és perillós però passejar sota la pluja potser et siga profitós. Fes una parada i pren un poc de xocolate amarg. Després, continua el passeig.
    La tardor no és grisa.

    ResponElimina
  5. Qui sap si, en girar el cantó, ensopegues amb un home amb barret i cara de pocs amics. Si és així, deixa que ell et convide al xocolate.

    ResponElimina
  6. PiltRafa, som vent quan correm o pedalegem sota la pluja com els darrers dies, oi?

    Lola, pues sí y eso también va por ti ;) Ah, lo de los charcos me gusta, aunque siempre soy precavida: no sin mis botas! Últimamente no me he dado ese gusto pero sí que hace tres o cuatro días cometí el error de pensar que el pie había salido del pernera del pantalón antes de tiempo... pero no fue así, y me pegué tal trompazo, sola, de madrugada, en mi habitación... miraba a mi alrededor... y solo pudo que brotarme una gran sonrisa de la boca.

    glog como me gusta lo que dices, una taza de chocolate humeante y alguien con quién charlar de esto y de lo otro, de lo más banal a lo más vital.

    Jeroni Maleuff com m'agraden els teus missatges dobles amb escassos minuts de diferència. La tardor no és grisa? D'acord pot ser vermellenca o marronosa... de totes maneres dic que és grisa però per a mi no és res negatiu, de la mateixa manera que suposo que per a tu no ho és el fet de sentir aquest terror intern. Si aquest home em troba no dubtis que deixaré que em convidi a xocolata.

    ResponElimina
  7. A la una ens van fer sortir pero li vaig preguntar a l'anna pujol si ens deixava quedar a "la segona hora", li va preguntar al quim i el quim va dir que cap problema. Que si que deixen entrar a la segona, l'unic que avisen que es un programa diferent per la gent que encara no sap de què va... i es pensi que es queden els altres 3 tambe.

    Que tal en pep cruz? espero que be!

    ResponElimina
  8. no te preocupes! si te apetece, en octubre estaré en castellón, en la galería L'algepsar, y si no, subire fotitos al blog!!!
    no te dejes desanimar por el chocolate espeso!
    saludos!

    ResponElimina
  9. Marina, ei doncs molt bé que poguessis entrar i ser-hi durant La Segona Hora!! Jo d'aquí a dues setmanes estaré per Barcelona i la veritat és que em faria molt tilín poder anar a veure'ls! Respecte a Còmica vida va estar molt bé el que passa és que és humor català i algunes referències més nostrades la gent no reaccionava, fora de dos cops que van fotre uns morcilllllons!! És una obra de teatre sobre el teatre i la veritat és que el final capgira totalment la situació. Una cosa externa a l'obra en si és que vaig pensar el per què de l'obligació a aplaudir i a re-aplaudir (de la mateixa manera que haver de demanar bisos als concerts)... bé, en un altre moment potser desenvolupo més la història.

    Casadesnuda, pues quizás pueda aprovechar algún día que suba a ver amigos que tengo por allí. Ui, yo con el chocolate espeso no me desanimo, al contrario me anima... y si no tengo pues abro el cajón y me saco la tableta de chocolate fondant ;)

    ResponElimina
  10. Hola, Alegría.
    Cuando piensas que no tienes futuro... la vida se encarga de darte un presente que al fin y al cabo ya es algo, porque hay quien no tiene ni eso.

    ResponElimina
  11. Futuro tienes, y probablemente mejor que otros que no ven.

    Tu ves, sientes y esa es una buena basa para el futuro.

    Besos.

    ResponElimina
  12. JaumeDuran, pues sí eso es mucho y valorar todo lo que nos viene dado. Trabajaremos por seguir adelante y asentar bien nuestros pies ;) Un beso!

    TOROSALVAJE, muchas gracias por tus palabras y tus ojos, tus dedos y nuestro futuro ;)

    ResponElimina