05 d’agost 2011

Camins



Coronal Mass Ejection as viewed by the Solar
Dynamics Observatory (7.VII.2011) by NASA/SDO


No és senzill saber cap on has de marxar
Pren la direcció del teu cor
Mai no és massa tard per tornar a començar
Per sortir a buscar el teu tresor 
Camins (Sopa de Cabra)



Fa dies vaig començar un viatge que partia dels planetes més propers i que em portaria a les galàxies més llunyanes. Arribar al penya-segat de l'univers on el polsim estel·lar es difumina amb l'eternitat del buit i arribar a alguna resolució. Així que ara ja estic de tornada, tot i que sense trepitjar les meves pròpies passes. Els il·luminats solen tornar amb el pas ferm, segurs de sí mateixos i decidits a fer realitat la seva visió. Jo, encara estic en un miratge, una mena de jet lag permanent a cavall de l'aquí i l'allà, del passat i el present, una mica desorientada per la nova brúixola. Però tant se val, la resolució ja està feta i endavant seguirem. Quan arribi al punt de sortida podré començar a fer camí, cap al Born, cap a una nova recreació de mi. Reinventar-se a cada dia que passa.


4 comentaris:

  1. Reinventar-se potser és l'únic camí que ens permet seguir sent nosaltres mateixos. Vés a saber.

    ResponElimina
  2. Reinventar-se, redecorar-se, redescobrir-se... reconèixer-se...

    ResponElimina
  3. Gracias por dejármela en la entrada, aunque la vi al poco de que la publicaras -recuerda que estoy suscrita-. Camins es una de mis canciones favoritas de Sopa de Cabra, junto con Si et quedes amb mi.

    "Els il·luminats solen tornar amb el pas ferm, segurs de sí mateixos i decidits a fer realitat la seva visió" -- creo que si algún día te encuentras con algún iluminad@ no te diría eso exactamente ;)

    Ay de los tesoros que te encuentras, y no los puedes disfrutar :(

    ResponElimina
  4. Camins iba perfecto para lo que está pasando. Los iluminados no dudan, no dicen pero hacen... les baña su seguridad, aunque sea nadando en su ceguera.

    ResponElimina