10 d’abril 2007

Una tarda de setmana santa

|CATALÀ|
Girant la cantonada tenia el mòbil a la mà. Mentre se li esfilagarsaven els texans i arrosegava el peus no podia suportar la idea d'una nit sola en aquella ciutat tan familiar i tant estranya a l'hora. En aquell moment va recordar el sopar en el mexicà, amb els cabells molls després de caminar sota la pluja. Una conversa com les d'abans, les de la infància, l'adolescència i les que tenien molt de tant en quant en fer-se adults. Mirant l'aparell va buscar el seu telèfon a l'agenda i el va trucar. A temps va poder penjar abans que donés senyal. Una cantonada abans del mexicà va canviar el seu rumb. Finalment, es trobava esperant un xix tawuk amb falafel, hummus i labne a Barcelona mentre el seu padrí plantava oliveres al seu poble de Granada.

|CASTELLANO|
Al dar la vuelta a la esquina tenía el móvil en la mano. Mientras los tejanos se deshilachaban y arrastraba los pies no podía soportar la idea de una noche sola en aquella ciudad tan familiar y a la vez tan extraña. Fue en ese momento cuando recordó aquella cena en el mejicano, con el pelo mojado después de caminar bajo la lluvia. Una conversación como las de antes, las de la infancia, la adolescencia y las que tenían de uvas a peras cuando fueron adultos. Mirando el móvil buscó su teléfono en la agenda y lo llamó. Pudo colgar a tiempo antes de que marcase. Una calle antes del mejicano cambio su rumbo. Finalmente se encontraba esperando un xix tawuk con falafel, hummus y labne en Barcelona mientras su padrino plantaba olivos en su pueblo de Granada.

3 comentaris:

  1. Gràcies Alegria!!!!!I ara que estàs ací.....Li vaig dir a la Rosella (dolçainera del grup Arròs Caldòs.....) que et contestara referent al festival....i em va dir que no podia....que tampoc savia res...jejejee...sembla graciòs......(em va dir on era...però ara jo no recorde.....)Com diu a la web...a poc a poc vorem noticies....Altra coseta......he vist els videos que tens al teu bolg referent a Masa Critica......qualsevol dia aniré perque tinc uns amics que van sovint.....i sempre m'ho diuen.....;-)

    (disculpa les espardenyaes.....)

    ResponElimina
  2. Finalment, no vam fer res del que vaig deixar al blog i me n'alegro ;)

    M'agradaria passar més per aquí, però la universitat no em deixa gaire temps pel lleure :S :S I el que jo li'n robo el dedico a altres coses, el blog i els móns bloggaires els tinc molt abandonats.

    Sorry!

    ResponElimina
  3. Ethel a veure si ens hi veiem ;)

    musa hi ha temps per a tot, no et preocupis. Quan passis per aquí et rebrem amb els braços oberts ;)

    ResponElimina