15 d’octubre 2006

Un s'ha de vendre ... sigui com sigui

|CATALÀ|
Hi ha tantes coses que m'agraden de Vic que sempre que puc m'hi passejo. Aquest cop em va sorprendre una cosa i la puc enllaçar amb el darrer post que vaig penjar. La boira!!
Ahir no hi havia boira però és tracta d'un fenomen natural que em fascina, no sé el perquè. He viscut un temps amb boira, així que sé de què parlo ... però suposo que no el suficient com per avorrir-me'n. De fet la boira que m'agrada és la de muntanya. Aquesta que veus com s'apropa i no l'atura res. Flonja com ella sola és capaç de pujar i travessar aquell coll i aquell pic que tanta suor i vertigen em costen a mi. M'agrada molt la humitat que desprèn i el millor de tot és la cara de tonta que se'm queda intentant olorar-la. Bé, en realitat tot això venia a que el dissabte pujant de La Garriga a Vic vaig veure uns anuncis que fa la Universitat de Vic i que mai abans havia vist. Me n'he pogut assabentar de dos i la veritat és que els trobo molt bons.
Cambridge també està a una hora de Londres

A Oxford també fa boira


|CASTELLÀ|
Hay tantas cosas de Vic que siempre que puedo intento dar un paseo. Esta vez me sorprendió una cosa e incluso la podría unir con el último post que escribí. La niebla!!
Ayer no había niebla en Vic pero se trata de una fenómeno natural fascinante, no entiendo el porqué pero me tiene atrapada. He vivido un tiempo en zonas de niebla así que hablo con conocimiento de causa ... pero supongo que no estuve el tiempo suficiente como para aburrirla. De hecho la niebla que me gusta es la de montaña. Esta que ves como se va acercando y nada la puede parar. Tan esponjosa y capaz de subir y traspasar los pasos de montaña y los picos que tanto sudor y vértigo me producen. Me gusta la humedad que contiene y lo mejor de todo es la cara de tonta que se me queda cuando intento olerla. En realidad todo esto venía a colación de mi viajecillo de La Garriga a Vic este sábado pasado. En el camino pude ver una valla publicitaria que tiene la Universidad de Vic y que no había visto hasta el momento. He podido averiguar dos de sus eslóganes y la verdad es que creo que son muy buenos:
Cambridge también está a una hora de Londres

En Oxford también hay niebla



4 comentaris:

  1. i tampoc tenen l'espetec allí. Molt bo l'anunci.

    ResponElimina
  2. Acabo d'adonar-me'n que feia molts dies que no mirava el teu blog...Tot just he començat les classes al CTO cada dissabte (l'acadèmia que ens prepara pel MIR) i ja estic liadíssima! Però ara m'ha vingut de gust fer-hi una ullada...i t'he de dir que m'han emocionat molt les teves paraules referents al nostre estimat Nacho. Comparteixo cada sensació que expliques i jo també sempre el recordo amb el seu somriure dolç i sincer! A més, va ser genial poder-te conèixer d'alguna manera a través seu... ;o)

    I sí, a mi també em fascina la màgia de la boira que abraça les muntanyes!

    Una abraçada ben forta, Eva.

    Teresa.

    ResponElimina
  3. No sé si es sólo cualidad mia, pero la niebla me da dolor de cabeza. Lo cual no quiere decir que no me guste. Es indescriptible encontrarla por la mañana, en mi caso, cubriendo la playa.

    ResponElimina
  4. Sí que es curioso el slogan... Aquí en Alicante no hay mucha niebla la verdad pero recuerdo que un día familiar en la montaña del Maigmó, de repente nos envolvió a todos una nube de niebla y como yo era pequeña y me perdí del grupo me senté en una roca a esperar a que pasara y me encontraran... es raro porque me sentía muy agusto...

    besos!

    ResponElimina