21 de desembre 2007

Riure sense fer-nos mal



Em preocupa tenir-te a prop
tan a prop que et cremes i no em dius que t'apagui.

Ahir reia, entre somnis.
Tu em miraves
sense saber el perquè de les meves rialles.
Em miraves feliç i expectant,
entre somnis et deia que ja et diria perquè reia.
No recordo perquè reia,
però estaves al meu costat.

Vindran temps millors,
on riure no ens farà mal.

Junts, sempre junts!



|CASTELLANO|

Me preocupa tenerte cerca
tan cerca que te quemas y no me dices que te apague.

Ayer reía, entre sueños.
Me mirabas
sin saber el porqué de mis carcajadas.
Me mirabas feliz y expectante,
entre sueños te decía que ya te explicaría porqué reía.
No recuerdo porqué reía,
pero estabas a mi lado.

Vendrán tiempos mejores,
donde reír no nos dolerá.

Juntos, siempre juntos!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada