13 d’agost 2009

On és el cel dels blogs...


A on van a parar els espais que s'obren un dia i que de cop desapareixen en la boira? Tots dos ho van fer d'una manera inesperada, tant el fet d'aparèixer com de desaparèixer. Penso en el destí de cadascun i ja no trobo la manera de posar-m'hi en contacte. Amb tots dos vaig viure grans moments, per unes raons o d'altres... la veritat és que no es poden barrejar perquè no tenen res a veure l'un amb l'altre, però la recent desaparició de l'un m'ha fet pensar en el ja llarg buit que en mi va deixar l'altre.

Fa uns dies l'Alegria De La Huerta va començar a rebre visites mitjançant la cerca del seu nom. És cert que feia força dies que no publicava però no pensava trobar-me una pàgina dient que s'havia eliminat el blog més terrorífic. Unes curtes línies de recolzament i amistat, com tots les que ens havíem creuat, i el correu també se'm retorna. Això darrer mai m'ho hagués imaginat. Així que efectivament, el seu autor deu haver estat deglutit a trossos per cadascun dels personatges que va crear. La resta quedem orfes dels seus contes i d'altre banda el seu savoir fare.

Aquest buit terrorífic m'ha fet recordar aquell que ja fa força temps ens persegueix a uns quants blocàires que sé de primera mà que estem preocupats. No hi ha manera de saber-ne res, perquè tot i que el seu espai i el seu correu segueixen estant oberts d'altra banda no generen resposta. Em temo el pitjor, però sigui el que sigui estic segura que en algun moment farem una xocolata amb melindros. Queden les teves paraules, les teves lletres, aquella visió fresca i punyent d'aquest mitjà de comunicació i sobretot aquelles ganes de viure que transmeties.


On és el cel dels blogs...?




|CASTELLANO|
¿Dónde van esos espacios que se abren un día y derepente desaparecen en la niebla? Los dos lo hicieron de una manera inesperada, tanto al aparecer como cuando desaparecieron. Pienso en el destino de cada uno de ellos y no encuentro la manera de ponerme en contacto con ellos. Con los dos viví grandes momentos, por diversas razones... la verdad es que no se pueden mezclar porque nada tienen que ver el uno con el otro, pero la reciente desaparición de uno me ha hecho pensar en el ya largo vacío que me dejó el otro.

Hace unos días la Alegria De La Huerta empezó a recibir visitas buscando su nombre. Es cierto que hacía bastantes días desde su última actualización pero no pensaba encontrarme una página anunciando que el blog más terrorífico se había eliminado. Unas cortas líneas de apoyo y amistad, como todas las que habíamos cruzado, y el correo también me fue retornado. Ésto último nunca lo hubiera llegado a imaginar. Así que efectivamente, su autor debe haber sido deglutido por cada uno de los personajes que creó. El resto nos quedamos huérfanos de sus cuentos y su savoir fare.

Este vacío terrorífico me ha recodado aquel que ya hace tiempo nos persigue a algunos blogueros que sé seguro que estamos preocupados. No se puede saber nada más, porque aunque su espacio y su correo siguen estando abiertos por otro lado no generan ningún tipo de respuesta. Temo lo peor, sea lo que sea estoy segura que en algún momento podremos tomar un chocolate a la taza con melindros. Quedan tus palabras, tus letras, aquella visión fresca y conmovedora de este medio de comunicación y por encima de todo aquellas ganas de vivir que transmitías.


¿Dónde está el cielo de los blogs...?


5 comentaris:

  1. ja fa temps que en Jeroni no deia res... i ara jo feia dies que no entrava a l'Home per veure si havia respost els darrers comentaris... el trobaré a faltar. Espero que estigui bé.

    ResponElimina
  2. Creo que en els records dramàticament inconnexos que queden en cadascun dels quals vam ser convocats pel conjur, com actors, espectadors, o ambdós.
    Un cel fragmentat, condemnat a desgranar-se lentament amb el pas del temps, com tot el que no transcendeix del sentir i la memòria individual, al sentiment i la memòria col·lectiva.
    (Les pèrdues, em posen un poc com en tragèdia grega)

    ResponElimina
  3. bonitas palabras reflexivas, sobre las memorias que mueren
    el cielo de los blogs?
    no sabia que existian..

    tambien debe de haber un infierno no?

    *te he respondido en mi blog* :)
    un bsitoo

    ResponElimina
  4. El Etranjero16/8/09 01:39

    Ya, esas desapariciones, que lastima que son.

    ResponElimina
  5. Gracias a todos por acompañarme en este duelo que llevo encima.

    Sí, elur, jo també espero que es trobi bé. És tota una pena no poder seguir llegint les seves històries, aquells girs terrorífics, aquella manera de reflexionar sobre la societat.

    mikkonoss, doncs sí que estem en tragèdia grega... el foc o crema tot!

    erick*, quizás haya un infierno pero no me suelo pasear por allí. De todas maneras ya te digo... no sé donde han ido estos blogs.

    El Etranjero, sí que son una lástima y las sentimos... como tantas otras que les precedieron.

    ResponElimina