04 de novembre 2009

10.000


S'aire que me falta
el té es vent.
Dêlen (Sa roba estesa, 2009)


10.000 comprobaciones, pero olvidas la 10.001 y acaba dándote por el culo. Todos los planes de los próximos días se van al traste. Entonces te adentras en un mundo con atmósfera de lluvia matrix, aunque en vez de tener tonos verdes sobre negro en tu caso se convierte en un arco iris sobre blanco y negro que te hace ver chiribitas. Una tecla ha hecho sentirte de nuevo útil, capaz, válido, valioso y seguramente decantará alguna balanza, una de las más olvidadas. Sin tiempo para recapacitar ni tomar la decisión de donde poner el siguiente pie tienes que empezar a correr, sin mirar atrás. Correr y correr, con paso firme sin detenerte por los múltiples rasguños de lo desconocido.



3 comentaris:

  1. No coneixia als Delên... m'agraden! gràcies per la descoberta.

    M'agrada aquest post. I ja que has de córrer, espero que no ensopeguis amb res de res. Calça't unes bones bambes!

    ResponElimina
  2. Podem planejar tant com vulguem, fins a deu mil possibilitats, que sempre passarà allò que no t'hauries plantejat mai!

    El que no acabo d'entendre és que la 10.001 et doni pel cul i després hi hagi una tecla que et faci sentir útil i valuós... ?

    ResponElimina
  3. @elur, els vaig conèixer amb la maqueta que tenen penjada a Jamendo i que et pots baixar de gratis. Ara estan presentant el seu primer disc Sa roba estesa (2009) on hi tenen les de la maqueta gravades exquisidament i la resta de noves cançons. Les pots escoltar a spotify, o bé, anar a un dels concerts que faran els propers mesos. La seva agenda la tenen actualitzada al myspace y al seu blog. Respecte a la carrera, sembla que m'han donat una mica d'avitualles. Començo a sentir el cansament als genolls però això s'arregla amb més activitat ;) Gràcies per passar-te i deixar-hi la teva petjada. Un petonàs amb la revolada de les primeres gotes de fred, sembla que la tardor ja ensenya el caparró.

    @Núr, hi ha tantes coses que no entenem... les 10.000 primeres comprovacions les vaig fer i tot rutllava i sinó fos així ho vaig arreglar. Però quan pensava que tot anava bé va arribar la comprovació 10.001 que no havia fet, ni se m'havia acudit i em va crear un problema immens... parlo en passat pensant que realment l'he resolt... esperem que no manqui per arribar la 10.002 ;) La tecla... ai la tecla... que a vegades començar a donar el primer pas et porta a tota la resta. Un petó també molt fort i gràcies per passar-t'hi.

    ResponElimina