01 de febrer 2008

Què petit que ets!


une petite... feather by snickerdoodlie



|CATALÀ|
En arribar he fet una ullada a tota la casa, semblava que tot estava en ordre. He agafat un got de suc i he pujat a canviar-me de calçat, m'agrada sentir-me com a casa. M'ha sorprès sorprendre'm. He sentit tendresa pensant que durant la migdiada hauries tingut fred i t'has posat una manta per sobre. Què petit que ets!


|CASTELLANO|
Cuando he llegado he dado una ojeada por la casa, parecía estar todo en orden. Me he preparado un vaso de zumo y he subido a cambiarme el calzado, me gusta sentirme como en casa. Me ha sorprendido sorprenderme. Me he enternecido pensar que durante la siesta habrás tenido frío y te has puesto una manta por encima. Qué pequeño eres!


6 comentaris:

  1. em entrat al teu blog i el trobem força interesant

    salutacions des de Reus

    ResponElimina
  2. Que tens un pollet a casa?

    ResponElimina
  3. Té la mà Maria - Reus, moltes gràcies per les floretes i a veure si us passeu més cops per la meva huerta i em dieu la vostra opinió.

    lavacamariposa... jejeje, yo no me desplumo, pero en invierno ya se sabe, con los edredones de plumas... a veces hay más plumas fuera que dentro. Bienvenida a mi huerta espero que pases más veces por aquí, igual que yo me acerco a la tuya de vez en cuando ;)

    albert... doncs no ;)

    ResponElimina
  4. de quién hablas? ;)
    qué bonito...

    un abrazo.

    ResponElimina
  5. Ay, Senses & Nonsenses, cuanto trabajo me estás dando hoy ;)

    ResponElimina