Ahir vaig veure sortit un bitxet d'entre els fulls, crec que hauria de plantejar-me seriosament lo de començar a escriure-la abans de que desaparegui entre minúscules dentadures.
S'ha convertit en el pitjor malson.
Qualsevol dilluns començo la dieta, qualsevol dilluns la començo a escriure, qualsevol diumenge veig la llum, qualsevol dimarts m'hi repenso.
No sé si són poques ganes o por, potser hauria de preguntar a l'Indiana Jones què és el que sentia removent entre pedres i mòmies, aquell passat que se't pot manifestar com un dimoni lleva cors. Veure el teu propi cor bategar i que se'n beguin la teva dolça sang.
Escriure no té preu, deixar-t'hi el seny sí.




